fredag 4 mars 2011

love it

Underbara lediga fredag! Är ledig idag, otroligt skönt!
Den här veckan har gått otroligt fort! I tisdags var jag i skolan o sedan på kvällen blev det träning, riktigt skönt! I onsdags var jag i skolan o sedan blev det mortens med brudarna för att fira 100 dagars festen till studenten, som avslut på kvällen sov sanna hos mig :) Igår hade vi matlagning i skolan nästan hela dagen, så när jag kom hem blev det lite tv o sedan sovdags! Idag är jag ledig så jag har nyss kommit hem från stan, jag, sanna och daniella köpte studentband till trädgårn o sedan tog vi en mysig liten fika. Om några timmar kommer jacob till mig, ska bli mysigt att äntligen få träffa han igen, det var ett tag sen :) En summering av vad jag gjort denna vecka, intressant vet jag inte om det är men det är ju om mitt liv så. I tisdags hämtade jag min bikiniöverdel som jag hade beställt från H&M också! Skit snygg var den, underbart!

min nya bästa vän, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar