torsdag 10 februari 2011

babe

Idag skiner inte solen kan jag säga, det är helt vitt ute! Fullt med massa snööö!
Jag kan börja med att berätta om igår, det blev ingen pluggdag.. haha! Vi åkte o handlade mat o åkte hem till mig istället o lagade tacos. Efter det hade vi filmkväll, vi kollade på tre filmer!
Mycket mysig dag/kväll med dig gubben (:
Mycket bättre än att plugga..men jag måste försöka ta tag i det imorgon o skriva lite på uppsatsen.
Just nu kikar jag lite på H&M's hemsida efter kläder, jag är så sugen på att shoppa nya kläder!
Får åka o kika lite på det snart, kanske på söndag eller måndag, jag får se :)

gillar den här kjolen!

funderar på den överdelen, riktigt snygg!

skitsnygg klänning, synd att den inte finns i vitt, den hade varit perfekt till studenten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar