onsdag 23 februari 2011

never more

Har inte hunnit skriva på några dagar, men nu får jag ta mig tid till att skriva ett inlägg!
Nu är den 12 veckors långa praktiken slut! Jag som har haft praktiken framför mig ända sen jag började gymnasiet, jag har gått runt och tänkt att det kommer gå så sakta o att jag bara vill ha den överstökat!
Vilket jag är nu, never more!
Helt otroligt skön känsla.
Får berätta lite om vad jag gjort dessa dagar eftersom jag inte har haft tid till att skriva.
I söndags - hälsade jag på min bror Tobias en stund, på kvällen åkte jag, Angelica och Marielle till Strömstad och övernattade där.
Måndag- Var barnvakter hela dagen i Strömstad åt Mira och Alina, sjukt söta ungar!
På kvällen spelade jag innebandy med Coop gänget och sedan åkte jag hem till Jacob och övernattade där.
Tisdag- Var hos Jacob och tillbringade dagen tillsammans med hans mamma Annette, eftersom Jacob jobbar hela denna vecka. På eftermiddagen kom Jacob hem o då hyrde vi filmer o bara myste :)
Idag är det onsdag den 23 februari, vilket betyder att jag och Jacob har 19 månader idag. Jag får se vad vi hittar på idag, det blir nog inget stort. En mysdag till kanske :)

Puss på våra 19 månader tillsammans.
jag älskar dig Jacob.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar