tisdag 1 februari 2011

thinking of you

Det var väldigt vad dagarna går fort!
Idag är det redan tisdag, vilket betyder praktik.. Denna veckan blir det praktik mån-tors, vilket betyder att jag får ledig helg!
I lördags var jag ju i Trollhättan med mamma o mormor, o jag hittade faktiskt en jätte fin mörkrosa klänning som vi köpte! Så nu var det fixat, hur skönt som helst. Nu är det bara skor, väska o sjal kvar.
Jag hade tänkt ut o springa idag, men det ösregnar och blåser ute, så jag tror jag skiter i det faktiskt! Det är synd, för jag var enormt taggad på att springa, men jag orkar inte springa i ösregn..
Vad tomt det känns att vara utan klassen i 3 månader, och extra tomt att veta att tre brudar är i ett annat land! Är det så här det kommer vara sen när man har tagit studenten? Uusch, jag vill flytta hemifrån så fort jag har en ekonomisk inkomst! Jag klarar inte av att vara ensam nästan varenda dag innan jag börjar praktiken, jag blir
knäpp för jag tänker på tusen tals grejer hela tiden. När jag är i skolan så är jag ju med mina brudar varje dag och träffar Jacob ofta, men nu träffar ja varken någon på dagarna.. skit trist..

Fick nyss ett samtal från Jacob, hoppas allt blir bra! Tänker på dig gubben!
jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar