lördag 26 februari 2011

everywhere

Lördag eftermiddag, skönt.
Det blev aldrig nån myskväll i onsdags, vi tog igen det igår istället.
Det blev tacosallad, filmer, godis o chips!
En riktigt mysig fredagkväll.
I torsdags blev det masssa jobb, först jobb mellan 8-14 och sedan jobb mellan kl 15-22 och igår började jag kl 6 och jobbade fram till kl 14. Gött o jobba!
Ikväll får vi se vad som händer, antingen ska vi vara med Angelica och hennes Jacob eller så får vi hitta på något själva jag och min Jacob.
Idag har Jacob och jag kollat på tv, kikat lite på resor och vart ute och gått en promenad.
Jag är sugen på att åka till Ikea snart, vill köpa svarta hyllor till mitt rum. Jag hade tänkt byta ut mina vita hyllor mot svarta hyllor, så det matchar snyggt med allt annat svart jag har i mitt rum.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar