fredag 18 februari 2011

penultimate day

Redan fredag idag, helt sjukt.
Igår åkte jag in till skolan innan jag började praktiken, vi hade temadag om arbetsförmedlingen o liknande.
Det var bara jag och Daniella från våran klass och Melisa som kom in lite senare.
Det va trevligt att träffa allt folk i skolan igen, men framförallt alla goa brudar.
Det va roligt att få några timmar tillsammans med Daniella och Melisa efter all låång praktik!
Idag gör jag min näst sista dag och imorgon gör jag min sista dag på praktiken!
Det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan o göra klart allt, för att äntligen ta studenten i sommar!
Underbart!
Nu gäller det bara att hitta en fin studentklänning, det finns ju massor att välja på!
Får hoppas jag hittar den bästa! Haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar